شرایط و قوانین
ثبت هر سفارش و یا تراکنش مالی با شرکت ماشین های هوشمند زانا به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

اطلاعات خریدار :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را با کیبورد فارسی به دقت و کامل وارد کنید و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري شما صحيح نباشد ،‌هرگونه تاخير، اشتباه یا برگشت خوردن مرسوله و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد .

قیمت ها و موجودی کالاها:

کلیه قیمت ها و تعداد موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد، اما برای سفارش عمده یک کالا می بایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید. همچنین درصورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد.

 نحوه سفارش :

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید، اما در موارد خاص امکان ثبت سفارش حضوری و یا تلفنی نیز میسر می باشد که برای اطلاعات بیشتر می تواند با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 ارسال سفارش :

در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین سفارش ها ظرف 24 ساعت کاری بسته بندی و ارسال خواهند شد ، در صورت واریز به حساب زمان ارسال بسته ها 24 ساعت کاری پس از تایید تراکنش  توسط بخش حسابداری می باشد، زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي شود ، ارسال مي شوند و هزینه ارسال و بسته بندی سفارش نیز به عهده مشتری می باشد که در زمان سفارش ثبت می گردد. همچنین این امکان وجود دارد تا بسته مشتری با روشی غیر از روش های مندرج در سایت ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می بایست با بخش فروش هماهنگی لازم را بعمل آورد . بدیهی است هزینه ها و مسئولیت روش درخواستی مشتری به عهده خود او می باشد.

 روش هاي پرداخت :

پرداخت مبلغ سفارش به روش هاي گوناگون شامل پرداخت نقدی (بانك - كارت به كارت – کارت خوان در محل شرکت) و پرداخت آنلاين میسر می باشد كه در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب است. در صورتی که سرعت ارسال بسته برای شما مهم می باشد پیشنهاد می گردد حتما پرداخت را به صورت آنلاین و از طریق درگاه اینترنتی انجام دهید. در صورتی که خریدار روش پرداخت نقدی را انتخاب کند می بایست حداکثر ظرف مدت 24 ساعت  نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نموده و اطلاعات پرداخت را به بخش حسابداری و مالی ارسال نماید، در غیر اینصورت پس از مهلت مقرر سفارش  حذف شده  و هیچگونه مسئولیتی در این خصوص متوجه فروشگاه نمی باشد.

قابل ذکر است روش پرداخت " کارت خوان در محل شرکت" فقط مخصوص  افرادی است که در همان لحظه در فروشگاه فیزیکی ماشین های هوشمند زانا حضور داشته باشند در غیر اینصورت بدون اطلاع قبلی بخش فروش اقدام به لغو و حذف سفارش مینماید

پيگيري سفارشات :

پس از ثبت سفارش در حالت پیشفرض وضعیت سفارش ها "در دست اقدام" می باشد که پس از بسته بندی و ارسال بسته وضعیت آن به "ارسال شده" تغییر می یابد و در ذیل آن کد رهگیری مرسوله نیز قید می شود که مشتری می تواند با مراجعه به سایت  اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید، همچنین اکثر اوقات در صورت عدم اشکال در سیستم های اطلاع رسانی پس ارسال بسته ها یک ایمیل یا پیامک حاوی کد رهگیری و آخرین وضعیت بسته ، به مشتری ارسال می گردد.

 تعویض کالای معیوب :

 

پس از دریافت بسته، مشتری 48 ساعت (بسته به تعداد اقلام یک سفارش درصورت هماهنگی با بخش فروش و دریافت تاییدیه این زمان قابل افزایش می باشد) فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال به صورت تلفنی بخش فروش را مطلع نماید. با توجه به اینکه محصولات ارائه شده در شرکت به ندرت دچار مشکل می باشند ، در اکثر مواقع قطعات معیوب در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض و برای مشتری ارسال می گردد. البته بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و یا جریان نامتناسب، عدم نصب صحیح و غیره دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد. همچنین در مورد کالاهای خاص و گران قیمت، برای صرفه جویی در زمان و پیشگیری از سایر مشکلات، خریدار می تواند قبل از ارسال سفارش با هماهنگی قبلی با بخش فروش درخواست آزمایش فنی کالا قبل از ارسال را نماید. بدیهی است هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به فروشگاه به عهده خود مشتری می باشد.لازم به ذکر است در صورتی که کالای برگشتی سالم باشد و بخش کارشناسی س
لامت آن را تایید نماید،متناسب با زمان و مبلغ کالا هزینه کارشناسی دریافت گردیده و هزینه برگشت کالا به مشتری به عهده خود مشتری می باشد.

 گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :

کالاهای ارائه شده در شرکت در حالت عادی شامل گارانتي ، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت نمي باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول  زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد، با این وجود در صورت امکان و با هماهنگی با فروشنده اصلی سعی می کنیم تا با مرجوع نمودن کالا به شرکت فروشنده ، نسبت به تعمیر و یا تعویض کالا اقدام نماییم که بدیهی است در اینصورت با توجه به اینکه اکثر کالاها وارداتی می باشند هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به عهده مشتری می باشد و مشتری می بایست زمان لازم برای انجام مراحل تعویض و یا تعمیر را پبذیرد. همچنین مسئوليتي از بابت آموزش ، چگونگي كار با قطعه و ... به عهده فروشگاه نمي باشد اما همیشه سعی نموده ایم تا در حد امکان نسبت به جمع آوری و در دسترس قرار دادن مطالب فنی ، نمونه کدها و نحوه استفاده از وسایل ، ماژول ها و قطعات موجود در فروشگاه اقدام نماییم.به علاوه این امکان برای مشتریان وجود دارد تا از طریق انجمن های تخصصی فروشگاه سئوالات خود را مطرح نموده و در صورت امکان اشکالات فنی خود را در خصوص یک محصول حل نمایند.

 ماليات  :

در حال حاضر در خريد نقدي ماليات دريافت شده از مشتري 0 مي باشد .

 لغو سفارشات:

مشتری 7 روز پس از ثبت سفارش فرصت دارد تا بدون ارائه هیچ دلیلی نسبت به لغو سفارش و دریافت وجه اقدام نماید، در صورتی که سفارش ارسال شده باشد خریدار می بایست بدون باز نمودن درب بسته فوراً نسبت به عودت آن به فروشگاه اقدام نماید، در غیر این صورت قبل از لغو سفارش حتما می بایست با بخش فروش تماس بگیرد. بدیهی است زمانی هزینه سفارش به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد که محصولات خریداری شده صحیح و سالم به فروشگاه عودت داده شود. همچنین هزینه های برگشت بسته و یا در صورت لزوم تست فنی قطعات برگشتی برای اطمینان از سالم بودن آنها به عهده مشتری می باشد.

آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :

سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش هاي ارسال ،‌بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند ، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمي شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمیباشد .بر همين اساس در صورت تمايل مي توانيد قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمي بسته خود را بيمه تكميلي (براي آسيب ديدگي زمان حمل) كنيد . براي اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما مي بايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود كه در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه ، مسئوليتي از اين بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود) .

برگشت خوردن سفارش :

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،‌علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد . در صورتی که خریدار در زمان سفارش ادرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده ادرس دوم یا سوم میباشد لذا به این نکته توجه نمایید.

 تخفيف :

قيمت هاي درج شده در سايت بر اساس تك فروشي مي باشد(به جز مواردي كه بسته اي ارائه ميشود) .بر همين اساس درخواست تخفيف تنها براي حالتي كه تعداد سفارش داده شده از هر جنس بالا باشد بررسي مي شود.